Amesto | Beyond | Amesto Group

 AMESTO |  BEYOND

Fullbooket!


 13. SEPTEMBER KL 12.30 - 16.30  PÅ LATTER (AKER BRYGGE)

FOR HVEM: LEDERE OG BESLUTNINGSTAKERE
  

Sett meg på venteliste

Customer experience in the age of turbulence

På sitt beste er det å være leder en gigantisk opptur. Blodet bruser, du ser motorveier av muligheter og problemene som dukker opp er bare sand i skoene.

Men av og til … er det bare ensomt. For uendelige muligheter krever like mange valg, og du som leder må manøvrere riktig - og raskt. Skal du være riktig posisjonert i morgen må du ha tatt hundrevis av gode valg i går. Og helst skal de fleste av dem være innsiktsbaserte prediksjoner om fremtiden.   

Amesto Beyond er en annerledes konferanse, det er derfor vi kaller den Beyond. Vi har samlet intelligente ledere, annerledes tenkere, spesialister og utfordrere for å hakke løs på kundeopplevelsen med 360 graders vinkel. Fordi vi tror at den som har den beste kundeopplevelsen «takes it all».

Så hva tenker og gjør de beste, de største, de modigste, de minste, de utradisjonelle og globale? Det er temaet på Amesto Beyond i år.


NÅR:     13. september 2018, klokken 12.30 - 16.30. Deretter mingling, vin og snacks.
HVOR:      Oslo (Latter, Aker Brygge)
FOR HVEM:     Ledere og beslutningstakere
PRIS:     Gratis
       
      Sett meg på venteliste

KEYNOTE SPEAKERS:

"Life in the Matrix and Ultra Modern Firms"

Dr. Kjell Nordström er en av verdens mest etterspurte foredragsholdere. Bøkene hans er oversatt til 25 språk og ligger på topp-listen over tidenes viktigste utgivelser. Han er tilknyttet Institutt for internasjonal virksomhet ved Handelshøyskolen i Stockholm hvor han forsker på områder innenfor bedriftsstrategi, multinasjonale organisasjoner og globalisering.

For Nordstrøm er det å være spesiell bra og det å være annerledes livsnødvendig: For å skape noe nytt må du se hele verden, uten grenser. Du må bruke talentet ditt og ikke la deg begrense av de tradisjonelle rammene. 45 minutter med Kjell Nordstrøm er som å stå på en solvarm strand i Thailand, med tærne i vann samtidig som du får hele biblioteket i Alexandria intravenøst i kroppen. Han er direkte, intelligent, kunnskapsrik, utfordrende, nytenkende, analyserende og ikke minst enormt engasjert. Dette vil du ikke gå glipp av!

«Traditional roles, jobs, skills, ways of doing things, insights, strategies, aspirations, fears and expectations no longer count … We cannot have business as usual. We need business as unusual. We need different business, We need innovative business. We need unpredictable business. We need surprising business. We need funky business.»

Kjell A. Nordström

“Living the change – rediscovering the soul of Microsoft”

Kimberly Lein-Mathisen er adm. dir. i Microsoft Norge. Hun er amerikansk og utdannet med en MBA fra Harvard Business School samt en Bachelor of Science in Engineering fra Universitet i Illinois. Kimberly Lein-Mathisen er også styremedlem i Abelia og i NHST med over 20 års ledererfaring fra ulike, tradisjonelle industrivirksomheter innen farmasi og forbruksvarer. Hun kom til Microsoft for drøyt halvannet år siden fra stillingen som adm. dir. i Lilleborg.  

Kimberly Lein-Mathisen har et særlig sterkt engasjement for digital transformasjon innen sektorer og virksomheter som understøtter hele samfunnets omstillingsevne og en bærekraftig velferd. Hun brenner for å gjøre norske virksomheter relevante og konkurransedyktige internasjonalt, i en tid der trendene og teknologien ikke kjenner landegrenser. 

Hvordan dytte en kjempe?

Israr Khan i Aprila Bank skal snakke om "Fra klikk til kunde på 3 sekunder"

Digitalisering gir uante muligheter for mer intuitive, effektive og moderne bank- og finanstjenester. Ikke bare i fremtiden, men allerede i dag! Men er digitalisering av eksisterende produkter og tjenester nok? Bør vi ikke benytte de nye mulighetene til å skape helt nye produkter, tjenester, prosesser og forretningsmodeller? 

Israr har bakgrunn som fagleder for digitalisering av DNBs tjenester rettet mot personmarkedet, bedriftsmarkedet og storkunder. Han har vært med på lanseringen av dagligvarehandel på nett og er nå CDO og en av gründerne bak Aprila Bank.  

Aprila Bank er en nyetablert bank for småbedrifter. De åpnet de virtuelle dørene sine i April. Den unike distribusjonsstrategien skapte dønninger i bransjen fordi utfordrerbanken har en heldigital tilnærming til en av Europas største utfordringer: Økonomisk vekst.

Know them to please them

Anna Kirah skal snakke om "Customers first. Know them, please them, innovate, adapt and repeat".

Anna er utdannet designantropolog og psykolog. Hun er kjent for å være den som snudde Microsofts tilnærming til brukervennlighet opp ned og skapte en helt ny måte å utvikle programmer og tjenester på.

Anna har lang og bred erfaring fra multinasjonale selskaper verden rundt og er internasjonalt anerkjent for sitt arbeid knyttet til brukervennlighet innen design, innovasjon og organisatorisk endring. «For å sette kundens behov først, må man vite hvem kunden faktisk er». Hun kaller dette for en menneske-sentrert tilnærming til endring og innovasjon.

Foto: Kai Myre

Den egentlige kundeopplevelsen

Oddvar Johnsen skal snakke om ansatte som ambassadører. "Glem hva de sier, det er hvordan de sier det som er viktig". 

Oddvar ble kåret som årets nykommer av Confex i 2013. Siden den gang har det bare gått oppover.  Oddvar brenner for kommunikasjon og formidlingsevne. I dette foredraget ser han på de «glemte», men helt avgjørende bitene av en spektakulær kundereise. Han lærer deg triksene du trenger for å få gjennomslag. I tillegg skaper han alltid latter i salen, men også refleksjon. Kommentarer som «jeg lo så jeg grein», «helt fantastisk! Det beste foredraget jeg har vært på», og «jeg vil ha mer av ham» er kommentarer som går igjen.

Oddvar jobber med seminar og lengre oppdrag innen salgsutvikling og kundeservice. Han er tidligere Seniorkonsulent i Lindorff med ansvar for sertifiseringsprogram ihht kompetansekrav. Han har også vært leder for kursavdelingen i Vivaldi Personell og jobbet som salgssjef i AR Data.

Lyst til å være utstiller?


Vi har begrenset med utstillerplasser som er forbeholdt våre partnere. Er du partner og ønsker å stille med stand?


Send en forespørsel

Amesto  | logo

Toptemp logo

Adresse for dagen

Latter, Aker brygge
Holmens Gate 1, 0250 Oslo

Spørsmål?

+47 40 28 50 75

Ønsker du å sette deg på venteliste?

Til registrering

Om Amesto

 

Amesto ble opprettet i 2002 og er et nordisk konsern med 1000 ansatte.  Konsernet består av virksomheter i Norden, New York, London og Amesterdam. Vi har spesialisert oss innen outsourcing av regnskap, HR og lønn, forretningssystemer innen CRM, ERP, HRM, IT-infrastruktur og Analytics, samt rekruttering og konsulentutleie. Mer om Amesto Group