Erfaren økonomikonsulent men sulten på å lære noe mer?

Vi søker etter en erfaren økonomikonsulent til jobben som kontraktsforvalter i vår eiendomsavdeling i Oslo.

Amesto AccountHouse søker nå etter en økonomikonsulent til vår eiendomsavdeling i Oslo. Har du erfaring med å jobbe med regnskap men ønsker å lære mer om eiendom og kontraktsforvaltning? Er du i tillegg serviceinnstilt, nøyaktig og proaktiv - ja, da kan du være vår neste kontraktsforvalter.

Amesto AccountHouse ble etablert i 2004 og er blant landets ledende økonomihus. Selskapet har erfarne konsulenter innen regnskap, lønn og HR, og har rundt 170 ansatte i Danmark, Sverige og Norge. Avdelingen for eiendom består i dag av 20 dyktige ansatte innenfor regnskap, kontraktsforvaltning og controlling, og nå utvider vi og søker nettopp deg.

Amesto AccountHouse er del av Amesto Group med over 1000 ansatte i Norden. Amesto AccountHouse har et utpreget fokus på teknologi og på løpende kompetanseutvikling både når det gjelder system og fag.

De viktigste arbeidsoppgaver er 

  • Administrativ behandling av leiekontrakter
  • Fakturering av husleie og felleskostnader
  • Avstemming, avregninger og budsjettering
  • Ajourhold av leietakeroversikter
  • Rapportering
  • Yte service mot leietakere, senterledere og eiendomssjefer

Ønskede kvalifikasjoner

  • Relevant praksis og/eller høyskoleutdannelse innen økonomi/adm eller lignende, opplæring vil bli gitt innenfor kontraktsforvaltning
  • Minimum 3-5 års erfaring fra stillinger innenfor økonomi eller regnskap ( A- Å)
  • Gjerne erfaring fra næringseiendom
  • Kjennskap til programmene Fenistra, Visma Business og Xledger (opplæring vil bli gitt)
  • Gode excel kunnskaper
  • God regnskapsforståelse
  • Nøyaktig, fleksibel og god ordenssans
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

Personlige egenskaper

Du må like å jobbe operativt, være tett på kundene og være serviceinnstilt. Det er viktig at du er trygg i din kommunikasjon med andre, samtidig som du er initiativrik og selvgående. Du liker å ha flere baller i luften og har ikke noe imot en variert arbeidshverdag. Vi ønsker også at du er nøyaktig og strukturert slik at du klarer å levere høy kvalitet til rett tid.

Vi tilbyr

Konkurransedyktige betingelser, godt arbeidsmiljø, varierte og spennende oppgaver. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø som har en genuin interesse for næringseiendom.  Selskapet holder til i nye og moderne lokaler i Kværnerbyen. Dette er en fast stilling og ønsket tiltredelse snarest.

Søknadsfrist: Snarest

Vi ser frem til å motta CV og søknad fra deg!
Vennligst send søknad til ingrid.helene.farstad@amesto.no
Marker helst mailen med "Jobbsøknad: Kontraktsforvalter"

Om Amesto

 

Amesto ble opprettet i 2002 og er et nordisk konsern med 1000 ansatte.  Konsernet består av virksomheter i Norden, New York, London og Amesterdam. Vi har spesialisert oss innen outsourcing av regnskap, HR og lønn, forretningssystemer innen CRM, ERP, HRM, IT-infrastruktur og Analytics, samt rekruttering og konsulentutleie. Mer om Amesto Group